Torsdag 26/5-2011

Sitter här med dåligt samvete för att jag inte uppdaterar så ofta. Men har ju inte riktigt tid alltid. Det är ju alltid något som ska fixas med här hemma.

Jag var på Bvc med Nova idag. Nu väger hon 10,63 kg och är 75 cm lång. sedan hennes 1 års kontroll i mars så har hon gått upp 0.610. Och vuxit 3 cm.

För någon dag sedan så ringde jag till hyresvärden. Jag var väldigt nyfiken på vad en p-plats kostar och hur lång kön är. Detta samtal slutade med att jag numera  står i kö för en p-plats. Jag som inte ens har körkort eller bil.
Men det håller jag ju på att ändra på. Hjälp vad jag pluggar! Antingen så sitter jag med böckerna i händerna eller så håller jag på med teorin på datan. Denna månad så ska jag iaf ta minst 2 körlektioner på körskolan! Måste bli klar innan jag får en p-plats!

Fredagen den 19 maj så var jag, mamma och pappa på en teater ute i Vällingby som min kusin var med i. En midsommarnatts mardröm hette den. Super bra var den! Och rolig!

Nu måste jag leka med Nova


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0