Onsdag 12/4-2012

Tänkte skriva av mig lite innan det är dags att krypa ner i sängen.

Dagrana ute på landet var super härliga. Det behövdes verkligen!
Nova hittade ett påskägg som var fyllt med allt möjligt. Men kasta kottar stenar och pinnar i vattnet var nog roligast efter att gunga (som hon alltid har älskat). En gång i helgen när hennes morfar gungade med henne så somnade hon i gungan. 
Men alla dessa dagar har Nova sagt aj ont i örat och sedan tagit sig för högerörat. Men inget mer än så.
Igår morse när vi vaknade så skrek/grät hon samtidigt som hon höll sig för örat. Eftersom att hon haft öroninnflammation tidigare med sprucken trummhinna så tittade jag efter massa kladd. Hittade inget.
Bestämmer mig för att ringa till vårdcentralen. Vi fick en tid nästan direkt. Och ja det var en öroninflammation. Så det blev medicin i 5 dagar.

I tisdags blev jag riktigt super glad och jag kan nog inte fatta det riktigt än heller. Jag klarade min uppkörning. Det känns så (ursäkta språket) jäkla skönt! På första försöket också!
Åååå vad jag är så glad nu.
Måste bara försöka hitta en bil också så man slipper låna från andra...
Vi kanske har en på gång men vi får se hur det blir där. Men jag hoppas att vi kan få köpa den.

Hade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0