9/3-2011 Onsdag

Igår var det den 8/3 då min lilla skrutt fyllde 1 år!
Herregud vad tiden har gått fort. Det är inte klokt!
Det var lika soligt igår som för  ett år sedan då vi låg inne på förlossningen!
Här hemma så firade vi henne själva igår med tårta. Hon  fick en egen liten bit att kladda med vilket hon tyckte var jätte roligt! På lördag så ska hon firas med släkten och på söndagen så kommer alla vänner. Vi bor förlitet för att alla ska kunna komma samtidigt.

Igår åkte jag iväg för att köpa en klänning som jag hade tänkt att hon skulle ha på sig både lördag och söndag. Men när jag kommer fram så är h&m igen bommat så det var bara att vända. Så jag får smita iväg idag istället och hoppas på att den finns!

Just nu skiner solen här och det är klarblå himmel. Hoppas verkligen att det håller i sig hela dagen!


Hade


Kommentarer
joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att bli dagensblogg:)

Klicka här för att anmäla dig:

http://www.domkallarmighannes.com/2011/03/dagens-blogg_13.html

2011-03-14 @ 16:02:40
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0