Dagisbesök

Idag vart det att gå upp ganska tidigt då vi hade en tid att passa. Vi skulle på vårat allra första dagisbesök.
Det var ganska spännande faktiskt. Och det känns skönt också at få komma och titta lite på de dagisar som är utav intresse. Så man inte bara placerar ut ungen på något okänt ställe. Även att få träffa dom i personalen. Det måste ju kännas okej att ha sitt barn där!
Dagiset vi var på idag är det som vi allra helst vill ha. Hoppas bara att vi kommer in där också!
Vi ska på iaf 3 besök till denna vecka så man vet vad man ska ta som andra och tredje hand också...
Jag som har ganska svårt att välja och bestämma mig har nog en ganska tuff uppgift då papperna bör skickas in ganska snart! Annars så får jag berätta för Patrik om dom så får han bestämma vilka det blir =p


Kommentarer
Smsa Låna

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-20 @ 01:31:29
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0