27/2-2011 Söndag

Igår äntligen var vi på introduktionsutbildningen på körskolan. Så skönt! väntar nu bara på att mamma, pappa, mormor och morfar ska få hem alla papper sen är det bara att börja köra igen.
Har ju pluggat väldigt mycket teori och gjort lite olika tester på datorn och det verkar som att allt sitter.

Igår efter att vi varit på kkörskolan så åkte jag och mamma till babyland för att köpa en ny vagn till Nova. Jag hade ringt på fredagen och bett dom lägga undan vagn med åkpåse.
Det vart en Emmaljunga Scooter 2,0 i färg Pro Bordeaux (väldigt mörk lila) och åkpåsen är också från Emmaljunga i samma färg.
Då vagnen bara kommit upp ur kartongen så har vi inte hunnit använda den än. Men jag tror jag kommer bli super nöjd med den. Har ju spanat in färgen sedan i somras. Så den är jag super nöjd med.

Ikväll så ska vi hem till mina föräldrar och äta en god lassange till middag:)

Hade



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0