14/2-2011

Förlåt att jag är så dlig på att uppdatera här. Men jag har fullt upp här och på den lediga tid jag har så sitter jag nästan bara och pluggar körkort.
Snart är det dags att gå den där kursen med mamma och pappa på körskolan för att få övningsköra med dom. Längtar tills jag får alla papper och får börja köra igen. Är så galet trött på tåg och bussar nu som går sina egna tider och inte tidrna som står angivna!
Körkort NU tack!

Jag och Nova började veckan med att gå ner till öppna förskolan. Det var riktigt trevligt och inte så stelt som jag tyckt att det varit tidigare!
Nova är inte ett blygt barn. Hon kryper fram till andra pappor och mammor och klättrar och har sig. Så några problem med att skola in henne på dagis tror jag inte vi kommer att ha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0