9/9-2010 Torsdag

Go kväll!

Idag har vi haft fullt upp hela dagen. Strax efter 9 så tyckte Patriks mamma att jag skulle komma ner och göra henne sällskap på jobbet. Så jag och Nova klädde på oss och gick dit. Sedan tyckte Patrik att vi skulle komma och äta lunch med honom. Så det var bara att gå hem och hämta bilbarnstolen:p
Väl framme för att äta lunch, jag tar pasta carbonara. Det var supergott och Nova fick smaka annanassaft från min salladstallrik och det gillade hon!
Efter lunchen så åkte jag och Patriks mamma hem för att hämta vagnen för att åka till Skärholmen för att glutta "lite" i affärer. Jag gjorde dock 3 fynd. Nr 1 var söta snoddar till Nova då håret hänger nästan för ögonen Nr 2 var ett jätte fint fotoalbum där jag ska sätta in bilder på Nova från födseln fram till nu och Nr 3 en haklapp så i plast så jag slipper tvätta dom i tyg hela tiden.

Vi åkte till Babyland okså. Jag skulle köpa refiller till våran blöjhink men do var slut och kommer inte fören i slutet på månaden. Vilken tur att vi badar i vanliga plastpåsar här hemma då:p Sedan hade jag tänkt testa att ha Nova i en Emmaljunga Scooter för att se hur hon sitter osv. Men det hade dom inga hemma och det skulle inte komma in några på ett bra tag.
Jag är nämnligen väldigt inne på att köpa en Emmaljunga Scooter men vill ju se och klämma på den först och även låta tösen testsitta den;)
Men jag har ju en i föräldragruppen som har en så jag kanske kan flörta med henne om att få testa den en snabbis:)

Imorn blir det att gå upp tidigt för att städa där våran gamla spis har stått för imorgon kommer en ny. Ska bli så skönt:)

Hade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0