Babycafè

Vad ska vi säga om denna dag?
Jag började med att försvova mig. Så det var bara upp snabbt byta blöja och på med kläder på Nova. Snabbt på med mina kläder kladda på lite smink. Packa ner papperna jag skulle ha med. Ner och ta fram vagnen upp på med ytterkläder ner igen se till så att grannen hänger med. Fort som s***n ner till hyresvärden och anmäla att jag vill ha mitt nya efternamn på dörren.
Dom stänger sitt kontor 09,00 jag var där 08,57!
Sedan kunde vi gå i lugnt tempo ner till Babycafè. Där åt vi lite frukost och satt och prata om allt mellan himmel och jord. Nova fick sin frukost där också. Stackars liten.
Vi satt där nere till ca 12 tiden. Och vi mammor bara prata och prata.
Det var en mamma som berätta att hon tyckte att det var jobbigt första gången hennes svärmor skulle hålla i dottern och då i samma stund gick ut från rummet dom var i med barnet. Och det var så jobbigt så jobbigt.
Då berättade jag för henne att något som är jobbigt det är att stå på BB och se ambulanspersonal rulla iväg med ens barn i en kuvös. Det var JOBBIGT!
Jag passade även på att fråga en av mammorna vad hon tycker om sittvagnen hon har då jag är inne på att köpa en likadan. Och hon var riktigt nöjd med den och tyckte det är en väldigt bra vagn. Så det blir nog en sådan iaf=)

Annars så händer det inte så mycket här. Funderar på vad man ska rösta på. Det är ju ett ganska så svårt val. Man ska ju vara nöjd med det i 4 år!

Nu har lillskrutt vaknat så jag kan inte sitta här längre.

Hade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0