8/9-2010 Onsdag

Nu har jag precis kommit hem igen.
Jag och Nova har haft Linnea och Melissa här på fika. Melissa hade bakat en jätte god kladdkaka som hon hade med sig:) Tack för det gumman!
Och medans vi satt och fikade som kom posten med mina kort som jag skickade på framkallning. Så skönt att få allt framkallat. Och vi var ju bara tvugna att sätta oss och titta på alla kort. Synd bara att dom inte låg i datumordning utan huller om buller. Fösrt kom ett kort på Nova som nyfödd sedan ett från nu och sen ett när hon var 2 månader osv.
Men men dom e framkallade iaf;)



Kommentarer
Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-08 @ 18:03:14
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0