16/10-2010 Lördag


Grattis Madde på Födelsedagen!!


Och så var det helg igen. Tiden bara rinner iväg.
Idag var det första dagen som det var minusgrader och frost överallt när vi steg upp.

Jag vet inte riktigt vad man ska hitta på denna helg men jag har små tankar. Jag måste på något sätt få mera plats i linneskåpet så man kanske ska rensa det lite och möblera om i det. Novas kläder behövs det också rensas bland, plocka bort allt som är förlitet och se vad och hur mycket hon har i det som passar. Sen behövs det även tvättas fönster här hemma och damma av. Så jag vet nog ändå vad som behövs göras måste bara ta mig i kragen och göra det!

Man kanske ska sätta fart och börja redan nu så man blir klar någon gång...

Hade


Kommentarer
sofie

hej linda!



klantig som jag är råkade jag ta bort det nya numret som du skicka till mig eftersom din mobil är trasig. jag klarade teoriptovet förresten!! :D

2010-10-17 @ 21:37:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0