3/11-2010

Sitter här och vill skriva men jag kommer inte på något vettigt.
Så jag gör en liten uppdatering om vad som  hänt den senaste tiden.

Jag har återigen tagit upp pluggandet för körkortet. Och jag måste ju fixa nytt leg. Kortet till detta leg skulle jag ha tagit för en vecka sedan. Men det har jag skjutit upp någon vecka eller så. Det är ju dom där jäkla finnarna som ställer till det för en. Man vill ju inte diret ha massa finnar på sitt leg. Och så fort dom försvinner så tar jag kortet!

Lilla Nova har varit sjuk i ca 2 veckor och äter massa hostmedicin. Jag trodde vi skulle bråka mycket när jag skulle ge henne den. Men INTE. Hon sitter och gapar när hon ser att det är dags för medicin! 
Vi har fått låna en läragåstol och den är riktigt poppis hos Nova. Hon älskar den och kan springa runt i den i timmar! Och det bästa av allt (tycker hon) är att hon når saker nu som hon inte når när hon ligger på golvet! 
Hon har också fått en tand och hon älskar att bita folk i fingrarna. Ohc det gör riktigt j***a ont! 

Jag och Patrik funderar på att tapetsera om inne i sovrummet och då lutar det åt en blå tapet med bård. Kanske kan fota från tapetboken och lägga in en bild. I och med att alla våra möbler i sovrummet är vita är det ju då inte så roligt att ha vita väggar =p

 Såg inne på ica idag har dom har börjat sälja pepparkaksdeg och lussebullar! Och förra veckan hade dom fått in julmust.

I nuläget tror jag inte att jag har så mycket mer att berätta så jag tror jag nöjer mig här.

Hade


Kommentarer
lucke

Hejsan, några planer för helgen ännu? :)

2010-11-03 @ 16:18:25
URL: http://modegrabben.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0