Söndag

Hej hej

Nu har det gått 10 dagar sedan jag skrev något sist och tycker att det behövs uppdateras lite nu.

Denna vecka har jag faktiskt jobbat. Det har varit jätte skönt att få jobba lite. Jag ska även jobba imorn samt att jag kommer att börja jobba varje torsdag!

Garttis till alla pappor på Fars dag!
Idag var vi och åt en Fars dag lunch hos min mormor och morfar. Till förätt var det en jätte god löksoppa, huvudrätt flygande jacob den var super god. Och till efterrätt vart det chockladglass =)
Medans vi satt och åt så upptäckte vi att Nova har fått ögoninflamation. Inte så roligt. Men än så länge verkar hon ändå vara samma gammla glada tjej. Så vi hoppas att det inte blir en jobbig inflammatin!

Idag är det också även 2 veckor till första advent! Och nu börjar jag känna den här jobbiga julstressen! Hatar när den kommer krypandes. 
Det ska köpas julkort och julklappar. Det ska göras en riktig ordentlig storstädning här hemma Gardiner ska strykas och upp på plats, ljusstakar ska fram, tomtar ska fram det ska pyntas med fina julblommor och julgrupper jag ska bråka med ljusslingan till franska balkongen innan är på sin rätta plats.
Det ska även göras knäck baka lussebullar och pepparkakor.
Så det är trots allt ganska så mycket som ska göras innan allt är klart för julen.

Och jag får ju inte glömma att säga GRATTIS till min kära kusin som klarade sitt körkort!
Börjar känna att jag är i ganska så stort behov av ett själv. Så nu ger jag mig själv en stor spark där bak och tar tag i det hela.

Nu ska jag packa i ordning Novas saker som hon ska ha när hon är med farmor imorn.

Hade


Kommentarer
issa - rappare och låtskrivare

Hej allt bra?



Missa inte min tävling!! du kan vinna att bli modell för en dag! bli stylad och sminkad i en riktig studio!:D

2010-11-24 @ 19:59:08
URL: http://issabellek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0