2/5-2010

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev.

Här hemma flyter allt på och Nova blir hela 8 veckor imorn. Tiden går ruskigt fort...

Det är väldigt roligt att vara mamma trots vissa sömnlösa nätter och skrikiga dagar så älskar jag det. Tex i natt så vägrade hon sova. Och när hon väl somnat så vaknade hon efter ca 10 min och när hon upptäckte att hon låg i sin egna säng så skrek hon så högt hon kunde. Vid 5 tiden så gav jag upp alla försök på att få henne att sova i sin säng så hon fick sova på mig. Då lyckades vi sova fram till kl 10:p

Just nu är jag även helt genom förkyld. Fast igår var det värst, då mådde jag verkligen skit.

På valborg så gick vi som vanligt ner till fågelsången för att gå på tivolit som kommer dit varje år. Och det finns en speciell liten grej somn jag och Linnea åker varje år. Men i år så var den trasig. Den hade tydligen fungerat i 2 timmar sedan hade det smällt till då gick den sönder:( Men vi fick spela lite på lotter i stället. Och jag vann en påse Gott & Blandat:p

Ikväll ska vi bort på middag så det börjar bli dags att förbereda Nova med matning och blöjbyte om vi ska hinna:P

Hade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0