4/3-2010

Imorn e det fredag och äntligen helg igen:p
Jag har börjat tröttna lite på magen då man inte kan röra sig riktigt som man vill med den... Fast samtidigt så e dt ju ganska mysigt att ha den där;)

På lördag så ska jag träffa min kusin med familj:) Det ska bli kul att träffa dem. Har ju inte sett dem sen i somras ute på landet.
Dom ska komma och titta på lägenheten och sen ska vi åka och fika så jag försöker komma på något mysigt fik men det står helt stilla i skallen på mig:( Men jag funderar på Cafè Tratten i Södertälje men det lär vi märka...

På lördag så har jag även gått 37 fulla veckor. Och det är lite spännande för nu så kan den ju verkligen komma precis när som helst. Så då e det ju bra att bebisens väska står packad och klar:p Min väska tänker jag packa om några dagar då jag klurat ut vad jag vill ha med mig för kläder:p

Något som jag verkligen inte förstår det är hur våran lilla lägenhet kan dra till sig så jäkla mycket damm! Jag dammsög hela lägenheten i förrgår och skurade golv och dammade av hyllor. Men idag så är det precis lika mycket damm igen. Vart kommer allt ifrån?
Man kanske får skaffa en såndär liten självgående dammsugare som får rulla runt här hemma hela tiden så kanske allt damm minskar lite:p

Nä nu ska jag ta en svängom men dammsugaren

Hade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0