2010-06-22

På fredag så blir jag gammal, hela ett år äldre:p Haha tråkig man kan vara;)
Men som sagt på fredag så fyller jag år och det ska firas med små groderna hoppandes runt en midsommarstång:p Och som alltid så beger vi oss ut till landet:)

Ikväll så ska jag och Nova gå på middags dejt med Tant Madde:) Det blir kina käk:)

Nu så väntar jag bara på att tvättmaskin ska bli klar och att kläderna i tårkspåket ska torka någon gång.
Var nere på systemet för att köpa vin och öl till Patrik inför midsommar men dom hade inget utav det han skulle ha och lagerstatusen var det tydligen fel på. Lyckat!!

Nä dags att gå och packa ihop lite kläder som ska ut till landet...

Hade



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0