Jäkla kyckling

Idag har jag inte haft mycket för mig. Har haft Nea här och vi har i stort sett inte gjort någonting! Jo vi var ner till centrum en sväng för att handla smör eftersom att jag skulle göra en kladdkaka och samtidigt passade vi på att köpa marinad till kycklingen vi skulle äta till middag.

Kladdkakan gick jätte bra att göra och är jätte god:)

MEN

Den förbannade kycklingen gick åt helvete! Jag tror jag stod och stekte den i ca 40-45 min för att vara riktigt säker på att den är genomstekt. och när vi sätter oss ner och ska äta och skär lite i bitarna så e dom fortfarande rosa och inte nog med det. Det var några jäkla ådror som det rann blod ifrån plus att det även kom blod ifrån benet (vi skulle äta kyckling lår därför var det ben i). Så det var ju bara att kasta skiten.
Så idag vart våran middag ris och currysås.
Gott va? nä inte direkt. Ska aldrig mer köpa kycklinglår!

Och imorn så skulle jag ju till barnmorskan men dom ringde mig idag och sa att hon var sjuk.  Men jag fick en ny tid redan på måndag. Det tyckte jag var bra:)

Så imorn ska jag fortsätta med att röja så mycket jag kan och orkar så jag får bort dessa jäkla bokhyllor någon gång:p

Nu kan jag inte sitta här längre då ryggen säger ifrån...

Hade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0