Onsdag 10-02-03

Vi har precis tittat klart på Sommaren med Göran. Den var ganska roligt faktiskt. Man kan ju verkligen kalla Göran för en riktig otursgubbe:p

Skulle egentligen åkt till Babyland och handlat lite idag men med detta väder så kommer man inte långt! Det har varit typ storm hela dagen. Och det verkar ju inte direkt lugna ner sig heller:(
Längtar grymt mycket till sommaren nu då man slipper att klä på sig massor av lager med kläder eller sätta på sig tunga tjocka skor. Utan bara sätta på sig ett linne en kjol eller en klänning och sen på med flippfloppen och bara gå iväg.
Så jag hoppas att denna sommaren blir en varm sommar så man kan njuta riktigt ordentligt av den!
För några veckor sedan så satt jag och kollade igenom kalendern för i år och upptäckte att jag fyller år på midsommarafton:s Inte varje år det händer:P Och mina fester som jag haft ute på landet dom senaste åren blir det inget utav i år... Nä denna midsommar ska ju firas där ute. Men för min del så blir det bara lungt och njuta utav skärgården. Sen så lär vi nog fira min födelsedag men de kommer inte vara något jippo utan i så fall så blir det typ bara fika med jordgubbstårta. Om jag inte äter upp jordgubbarna först;)

Sen fick jag höra idag också att Patriks storebror och hans tjej (som också ska få barn fast om typ 3 veckor) befinner sig på förlossningen.

Nä dags att hänga tvätt och sedan ska jag läsa lite

Hade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0