4 veckor kvar

Idag är det exakt 4 veckor kvar tills lillskiten ska titta ut.
Nu börjar jag bli ganska nervös för just den dagen. Men det kommer att gå bra.
Jag längtar efter att få se vad det är för en liten krabat som bor i magen.
Och jag tror vi har allt klart och fixat hemma. Saker och ting e på sin plats och står och väntar på att få bli använda. Det enda som vi behöver köpa nu e blöjer. Men det känner jag att det inte e någon jätte brådska med. Det är ju någon som man bara kan plocka på sig när man e och handlar mat:p

Jag vet att jag har klagat mycket på snön och så och nu när det äntligen är + grader ute så regnar det! Varför kan det inte vara + grader och strålande sol för?

På förmiddagen idag så var jag och Patrik på Babyland i kungens kurva med mormor och  morfar. Det finns så mycket roligt att titta på och det är lätt att man plockar på sig något som man egentligen inte skulle ha. Men denna gång lyckades vi att bara plocka på oss det som vi åkte dit för:)
Det var vart ett täcke, en kudde, påslakan set, regnskydd till vagnen med något roligt mönster, en skötbädd och en skötväska.
Allt gick jätte bra att plocka på sig förutom regnskyddet. Jag tror jag stod i 10 min och velade om ett helsvart eller det med mönster. Och det blev det med mönster.
Skötväskan tog också lite tid att bestämma sig för. Vi stod alla 4 och jämförde olika modeller och storlekar:p Sen när vi hade bestämt oss för den ena så såg en skötväska längst ner intryckt i ett hörn och skulle promt titta lite närmare på den. Så Patrik plockade fram den. Vi tittade igenom den lite snabbt och jag tror de inte ens tog oss en minut för att att bestämma oss för att det var den vi skulle ha:p Så det vart en skötväska från Baba Bing. Det var ju inte den billigaste men det var den vi skulle ha:p
Så nu står den här hemma och är packad med saker som ska med till BB;) Måste kolla igenom mina kläder som jag ska ha med mig och packa det...

Varje fredag så tittar vi här hemma på serien  Solsidan som går på 4:an. Hehe jag älskar den. Dom e ju helt knäppa i den. Men jag undrar hur många som e så på riktigt? Jag varken känner eller vet någon iaf:p Och jag tror gårdagens program slog alla hittills:p

Jag funderar på att städa badrummet ordentligt då jag har skjutit upp det ett par dagar och det måste ju göras. Och nu när jag e själv hemma ett tag kanske man ska passa på:p
Men det e ju så jäkla tråkigt att städa just badrum:( Men jag kan inte sitta här och hänga hela kvällen heller...
Nä det blir att städa badrum nu.

Så hade det bra och trevligt denna lördags kväll;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0