Tisdag 23/2-2010

Min andra dag på ledigheten innan bebis kommer och det känns så skönt:) Hoppas att ryggen kommer att må bättre av det också men det tror jag att den kommer om inte annat så kan jag vila den lite oftare än när jag jobba...

Igår så var jag hos barnmorskan och allt såg jätte bra ut förutom att mitt järnvärde vill inte gå upp även fast jag käkar järntabletter två gånger om dagen plus att jag tar någon järnbrus tablett:s Men men hoppas att det ser bättre ut om 2 veckor när vi ska dit igen.
Jag har gått 35 fulla veckor så nu är det absolut inte lång tid kvar. Barnmorskan tyckte att jag och Patrik skulle börja se över på vad vi vill ha med oss för kläder och andra saker både till oss och till bebisen inför förlossningen och packa det som går att packa redan nu så att man har det klart.
Men innan vi gör det så ska vi åka till babyland och köpa dom absolut sista sakerna och bland det så e det en skötväska som vi ska packa bebisens saker i:p

Sen så igår kom vi på att vi ska möblera om lite mera i vårat sovrum. Så Patrik gav mig i uppgift att idag plocka bort så mycket jag kan och orkar på min sida så vi kan möblera om när han kommer hem. Och så som han hade tänkt blir nog mycket bättre än hur vi hade tänkt från början...

Och vi kanske inte har gått in i en ny istid för jag hörde igår att det ska bli varmare och till och med lite vårkänsla.
Så iaf jag hoppas jätte mycket på att det är sant och att det kommer bli så för nu e jag jäkligt less på denna vinter och denna snö som det bara blir mer och mer av hela tiden...

Nä nu ska jag äta frukost/lunch och sedan göra massa nytta:p

Hade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0