Snö

Tar den jäkla snön aldrig slut? Det har ju kommit hur mycket som helst i natt.
Jag stod och roade mig i vardagsrummet tidigare i morse. Stod nämligen och tittade på alla människor som försökte komma iväg med sina bilar från parkeringen:p Det var några som höll på med en och samma bil i typ 1h. Haha.

Och i natt fick Patrik ett mms av sin storebror. Han och hans tjej har fått en liten son:) GRATTIS!

Just nu sitter jag och lyssnar på massa sommarmusik och hoppas väl att sommaren kommer lite snabbare då:p Hoppas kan man ju iaf göra. Men såg att det nästan e +3 ute så det kanskehjälper med sommarmusik iaf;)
Jag vet vad jag ska göra i början på juni. Jag ska åka in till stan och bara sitta och titta och lyssna på alla studentflak. Jag får en såndär gäldje pirrning i magen bara jag tänker på dom:p

Jag funderar på att prata med våran admin chef och säga att jag vill sluta en vecka tidigare än vad jag har tänkt. Känner i hela kroppen att jag inte orkar. Kroppen bara skriker efter att få sova och vila särskilt ryggen. Så vi får se vad hon tycker om de. Men jag hoppas att hon går med på de!

Hade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0