27/12-2010

Nu är julen över för detta år!
Jag älskar verkligen julen men just nu är jag glad att den är över.
Nova har fått så mycket leksaker att jag inte har någonstans att göra av dem! Så det får bli en tur till Ikea och köpa någon form av förvaring.

På Julafton så hade vi en tomte som kom. Nova tyckte inte alls att han var läskig utan skrattade bara och försökte dra av skägget!
Lill skruttan fick en pulka i julklapp av mormor och morfar. Hon fick åka i den när vi gick hem och när jag stännade utanför porten så skrek hon bara. Den lilla (och första) pulka resan räckte inte hon ville åka mera! Och det fick hon göra fast på juldagen hem till farmor och farfar =)

Hade


Kommentarer
Hilda

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-12 @ 21:46:13
URL: http://djurförsäkring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0