Fredag 9/10-09

Idag e fredag och jag e ledig. Jag ska strax gå och duscha sedan snabb städa lite hemma gå och handla och sen åka och hämta Alex eller om jag hämtar honom först och sen handlar har inte bestämt mig än...

Förra helgen så var jag ju och fikade med Madde inne i stan. Vi hittade ett jäte mysigt fik där man kunde gå en trappa ner och sitta i ett valv från 1400-talet:) Sen efter att vi fikat så tvingade Madde in mig på mamma avdelningen på hm för att handla mamma-kläder. Men jag e glad att hon gjorde de för jag älskar byxorna som jag köpte;)
Jag var ju även på ett xxx-party i Södertälje. Oj jäklar vad roligt det var. Funderar på att fixa och ha ett sånt här hemma hos mig men man kanske ska ta reda på hur många det e som vill komma först;)

I veckan har jag gjort som alla andra veckor. Alltså jobbat:P Jag vet inte varför men vi har alltid så jäkla kul på jobbet:) Vilket också är bra:)!

Annars så har det inte hänt något speciellt vad jag kan minnas...

När det gäller graviditeten så går allt bra måste dock köpa nya kläder till mig;) Och för någon dag sedan låg jag helt blickstilla i sängen ville knappt andas. Just när jag ligger där och absolut inte gör någonting så kommer Patrik in i sovrummet och frågar vad i hellskotta jag håller på med (det såg tydligen ganska konstigt ut). Och jag säger precis som det e. Jag försökte känna efter om bebisen sparka. Och trodde väl att det skulle bli enklare om jag inte gjorde något annat samtidigt så att jag kanske missade en spark:P Men efter ett par minuter så gav jag upp. Den första sparken kommer när den kommer... Men så som den låg och sprattlade när vi var på sjukan och fick se med ultraljud så tycker iaf jag att jag borde känna något...


Och i helgen så känns som att de e fullt ös. Imorn lördag så ska jag, Sandra, Sanna och Linnea in till stan för att få se förhandsvisningen av nya Disney filmen Upp:P Det ska bli väldans roligt;) Sen hörda jag någonstans att vi kanske ska fika efteråt och det låter väldans bra:)
På söndag så är det Säbyholms årliga höstmarknad. Så då ska man fara dit under dagen. Det ska bli mysigt att få komma upp dit igen och få se en massa annsikten som ´man känner igen och inte har sett på alldeles för lång tid. Sen får vi se om jag köper något, skulle faktiskt vilja ha en pumpa eller två:P

Nä nu ska jag sätta fart här hemma;)

Hade


Kommentarer
Alexandra

Hej.

Nu vet jaginte vilken vecka du är i, men jag kände första fosterrörelsen vid v.14, och det är tydligen väldigt tidigt för förstagångs-graviditet, ingen aning, jag har som sagt aldrig gjort det här förut :)

Hoppas allt går bra för er, kram Alex från säby. och konfan :p

2009-10-11 @ 10:16:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0