Torsdag 1/10-09

Var i söndags på Huddinge akuten pga blödningar. Men dom hittade inget fel så det var skönt:)

Vi fick gör ett ultraljud där också. Det var ganska häftigt. Läkaren som höll i det sa att barnet var friskt och att det e en pigg liten krabat ser ni ju själva. Både Patrik och jag tittade tysta på skärmen som visade en väldigt sprattlande liten varelse.
Vi hade med oss Linda (Patriks moster) och hon tittade också på skärmen och var helt inne i den. Hon hade med sig sin son som satt i vagnen med ryggen mot oss och satt och ropade på Linda men hon svarade bara : Nä inte nu mamma har inte tid mamma måste titta på det här du får vänta! Haha:P
Läkaren mätte även barnet för att fastställa hur långt gången jag e och då var jag vecka 12+5 och idag är jag vecka 13+1.
Så vi har hela tiden trott att jag är gången en vecka längre än vad jag egentligen är. Men det spelar inte så stor roll:)

På lördag så kanske jag ska på xxx-party och nästa helg så ska jag på bio på lördagen Säbyholms höstmarknad på söndagen och helgen där efter så är det personalfest:P
Nu händer det mycket.

Igår var det fyra veckor kvar till vårat "riktiga" ultraljud och jag ska be dom på ultraljudet om att jag vill ha massa bilder på bebisen;)

Nu måste jag göra mig i ordning för att åka till jobbet.

hade



Kommentarer
Sandra

Jag vill också ha en bild på bebisen ;D :D

2009-10-02 @ 18:38:48
URL: http://pulvermos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0