Söndag

Denna dag har inte direkt varit spännande. Det känns nästan som en helt vanlig söndag förutom att jag började dagen med en dygnsur morgonprommis med hunden:p
Patrik var nere e i centrum och köpte färska frallor till frukost:) Det var riktigt gott;)

Sen började jag stor skura badrummet. Och nu luktar det jätte gott där inne. Men att hänga över en badkarskant och skura var inte så lätt när man har fått en mage som e i vägen;p Men de gick ju bra ändå. Hehe

När badrummet var klart så åkte vi iväg med mamma för att köpa våran första bebis sak. Det vart ett babyskydd till bilen:) En svart/grå liten sak. Det var inte det märket som jag egentligen ville ha. Men jag tycker om den som vi har köpt och de e ju huvudsaken:)

Imorgon så ska jag till barnmorskan och där så ska vi få lyssna på hjärtat på bebisen:) Det ska bli spännande. Kommer säkert att få ta massa olika prover också. Men de e ju bla därför man går dit:p 
Och veckan som kommer nu så går jag in i vecka 21. Så nu e det inte långt kvar;)
Jag har börjat jaga runt efter barnvagn och de e svårare än vad man tror kan jag ju säga...

Och vi avslutar veckan med en god middag nere på kolgrillen och en skön varm dusch om en stund. Sedan sängen och läsa en bra bok:)

Hade



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0