Jag fick det!

Idag har man inget jobb tråkiigt nog. Men jag desto mer timmar på mig att fixa och städa här hemma:p
Började allt med att ringa runt halva sverige känns det som men tillslut hamnade jag hos anticimex och där berättade jag att jag tycker att det luktar död råtta i ett av våra köks skåp och där sa dom att en tekniker skulle ringa mig under eftermiddagen. Så jag hoppas att någon ringer och kommer och luktar på skåpet för det lukatr annat än gott i det!

Och snart ska jag börja dammsuga och skura golv och ha mig. Inte världens roligaste men ett måste om man vill ha det rent och fint hemma plus att man blir alltid så glad när man e klar och ser hur fint det blev plus att det luktar gott också när man e klar;)

Och i fredags var ju på en arbetsintervju inne i Stockholm för ett uthyrningsföretag. Jag tyckte ju att det gick ganska så bra. Och det gjorde det:D jag fick jobbet! Fan vad glad jag e. Nu måste jag bara skicka in papper från belastningsregistret från polisen men de kommer gå jätte bra eftersom att jag inte har massa saker i mitt belastningsregister:) Sen så skulle dom höra av sig vidare för de e en första hjälpen kurs också man måste gå men den ordnar dom och dom skulle bara höra av sig om datum tid och plast och på den så skulle man får vidare info om själva jobbet.
Men jag kan berätta lite om det som jag vet då: det är ett företag som hyr ut "barnvakter" till hotell och massa events och jag har för mig att dom hyr ut till privatpersoner hemma också men e lite osäker där.. Men jag tycker att det verkar jätte roligt. och lönen e bra den ligger på ca 110kr/h:p

Nä nu måste jag städa igen:p

Ha de gött


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0