Fullt ös

Idag på morgonen så var jag och skrev kontrakt med mitt sommarjobb. Det blir sommarjobb på K-rauta i kungens kurvadär jag då ska få sitta i kassan:p Och mitt schema för hela sommaren är klart och det är skönt så att man inte får reda på sina tider bara några dagar innan...

Igår kväll var jag på en kurs vis Mary`s som jag också kommer att jobba på. Den var bra och är egentligen enligt mig en kurs som alla människor borde ha...

Senare idag så ska jag träffa en familj som jga ev ska jobba med via Mary´s. Det ska bli väldigt spännande:)

Sen imorn hoppas och tror jag att jag blir ledig så jag kan vila upp mig lite för på fredag blir det fullt ös igen då man först ska jobba sen blir de ilfart till vällingby för att fira min kusins student sen snabbt hem och sova sen ska man till landet på lördag morgon för att städa fixa och dona inför midsommar och så kommer "grovsopsbåten" så man kan slänga massa onödiga saker och på söndag ska jag försöka slappna av annars blir det att städa mera sen är det bara att jobba vidare.

Måndag och tisdag är mina sista arbetsdagar på skolan denna termin sen direkt på onsdag så ska jag börja på K-rauta. Sen så blir det massa jobba hela sommaren fast några lediga dagar här och där har jag också så de e skönt iaf:p ska försöka att vara ute på landet dom flesta av dom dagarna. Sen hade vi ju tänkt att åka till Skara sommarland också så det måste vi sätta in någonstans också:p:s

Fullt ös medvetslös

Men det blir nog bra i slutet hoppas jag . Pengar blir dte iaf:p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0