Fredag

Då var det fredag igen och de e helg, men inte för mig, jag ska jobba jobba jobba. Men det är bara bra för då får jag mycket pengar!

Skulle behöva städa av lägenheten men det får bli på tisdag när jag är ledig och ingen annan är hemma. Då ska jag ta och storstäda hela lägenheten och damma och ha mig. Jag tycker att det är roligt plus att man faktiskt motionerar samtidigt då;)

Jobbet på K-Rauta går nog ganska bra men det tar tid att lära sig kassan:s Den är jätte krånlig men men det sitter nog snart hoppas jag. Man kan ju liksom inte springa och fråga alla andra hur man ska göra hela tiden dte kommer inte funka. Men samtidigt tar de där tid att lära sig..

Försöker även fixa ett datum så man kan passa barnen via Marys:) Det var lite krångligt men jag har skickat ett i förslag nu och hoppas bara att familjen kan det också. Det blir super!

Och som vanligt har jag legat lite på latsidan när dte gäller körkortet men nu får jag fixa till det!!! Min leg går ut på måndag och jag har faktiskt fixat ett nytt men det kommer inte förens om några veckor så jag kan inte övingsköra:( Men under dessa veckor jag jag istället plugga massa teori;)

Hade gött


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0