Idag

Idag så är jag ledig, hade tänk att jag skulle sola med nä så blev det inte riktigt då regnet vräker ner här!
Så jag ska ha en städdag här hemma. Måste få det gjort nu. Har legat lite på latsidan med de några dagar nu...

I söndags ute på landet så firade vi oss 3 kusiner som fyller år på sommaren:P Det var alltså jag Sofie och Daniel som skulle fira varandra eftersom att vi fyller år alla tre inom loppet av 3 veckor;) Dock med några års mellanrum.
Utav oss fick Sofie skivan Style - Vill ha dig igen, ett lila block med lila pennor på skoj eftersom att hon ska börja plugga till lärare i höst och så fick hon 200kr i presentkort på Akademinbokhandeln. Daniel fick 500kr utav Sofie med familj och jag fick en ljuslyckta som jag ville ha:) Den är jätte fin, den är vit och i ca höfthöjd med mig och jag visste precis var jag skulle ställa den när jag öppna den. Så nu står den i hörnan jag hade tänkt ut åt den:)

Nä nu måste jag börja städa så det blir rent och fint och luktar gott här:p ;) haha

hade



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0