Doktor mugg

Halloj.

Igår så kom Johan Petersson in på jobbet. Johan Petersson är han som spelade Runar i hem till midgård, han var programledare för jag vet vad du gjorde förra lördage, hål i väggen och Disneyklubben när jag var liten:p han är även den berömde doktor mugg och bröderna Fluff!
Först när han kom så kände jag inte igen honom men efter några sekunder höll jag på att utbrista de e ju du ju. Men som tur var gjorde jag inte de för då hade jag skämt ut mig;)

Jag kommer ihåg en annan gång när jag hade min första praktik i gymnasiet. Det var i en djurbutik inne i stan, butiken hade två våningar och jag befann mig på den övre. Helt plötsligt står det en kund framför mig som ville köpa massa fiskar. Så jag börjar fixa och dona: vatten i påse tar dom fiskar han vill ha ner med dom i påse knyta påse fråga om hur lång tid han är hemma så jag vet om dom behöver läggas in i ett varmt omslag och därefter tar betalt. När han är i trappan ner så säger jag till en annan tjej som också hade sin praktik där men från en annan skola: Det är ju HAN ju det var ju BABSAN!! Lite lagom pinsamt då jag tror att han hörde mig:p

Igår så hämtade pappa mig på jobbet han skulle ut till Stavsnäs och hämta mamma och Daniel och han tyckte att jag kunde köra dit och jag tyckte at vi kunde byta någonstans efter Gustavsberg. Och det blev som jag ville:) Men jag fick köra hela vägen tillbaka istället. Men det gick bra..

Hade


Kommentarer
Maddeplutten

Flintkalle! LInda då! Besviken nu här va! ;P



Doktor mugg är Markolio juh ;)

2009-07-03 @ 13:48:51
URL: http://misscarlsberg.bloggspace.se
Maddeplutten

Pärlan inget slår "Där är hon!" I rönninge! ;) hahahahahaha

2009-07-03 @ 13:50:34
URL: http://misscarlsberg.bloggspace.se
Alex

ÅPh vad avis jag blir! vill också träffa johan :D



Men hade du sagt ngt hade det nog blivit lite som när jag såg morgan allsing när vi var ute med soft :P

2009-07-06 @ 11:05:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0