26/12-09 Annandag Jul

Just nu sitter jag och läser runt lite på massa olika sidor för gravida. Känns som om man har läst allt tusen gånger redan men de e ju alltid bra att friska upp minnet lite:p
Sitter även och funderar på om jag ska hämta ett gartis erbjudande från pampers som finns på babyland för gravida. Men har lite svårt att bestämma mig:s

Denna Jul har varit helt OK. På Julafton var vi hemma hos mina föräldrar. Åt pappas hemmagjorda köttbullar som var jätte goda och även all annan mat som serveras till julbordet. Vi tittade på Kalle Anka som alla andra svenssons. Och det kom till och med en tomte;) Jag hade inte direkt förväntat mig massa klappar men de fick jag. Ganska många också. Patrik fick också ett par stycken och så fick vi även klappar ihop. Och det var ungefär bara saker som vi behövde som vi fick så det var bra:)
Juldagen var vi hemma hos Patriks föräldrar. Dom har små valpar hemma nu så det vart mycket gull och bus med dom:p Maten var ungefär densamma som hos mina föräldrar men de var ju gott iaf:) Men dit kom det ingen tomte men vi klarade oss ganska bra utan tycker jag:p

Idag har vi varit iväg en sväng till tumba för att titta lite. Och vi kom hem med några kassar;) En var från hemtex med nya badlakan i. Jätte fina tycker jag att dom e. Vi behöver lite nytt utav sånt eftersom att de används och slits ut ganska fort...

Imorgon så ska vi hämta våran barnvagn:) Det är en Emmaljunga edge duo combi med vikbara handtag och svart i färgen. En modell från 08. Vi ska ha den stående hemma hos Patriks farfar fram till i början av mars. Eftersom att dte e så litet här så kommer den bara att stå i vägen. Men när de e ca 3-4 veckor kvar då ska alla saker finnas på plats här hemma:)

Nä nu ska jag nog lägga mig i sängen och läsa någon utav alla mina böcker:p

Hade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0