Tisdag 17/5-2011

God morgon! Har inte skrivit på ett tag nu igen. Jag skyller detta på att jag har jobbat ganska mycket och när jag väl har varit ledig så har jag haft massa annat för mig.
Skulle egntligen ha jobbat idag också. Men sitter hemma och tycker synd om mig själv, har antagligen fått bihåleinflamation. Har fått en tid till läkaren om ett tag.

Annars då? Jodå annars så är det bra.

Träffade en gammal barndomskompis och hennes son som föddes i januari förra veckan. Vi köpte bullar på kondis och gick o satte oss vid sjön och fikade. Vi hade det riktigt trevligt! Så det måste vi göra om!

Vi har fått en tid på Södertälje Sjukhus för en utredning varför Nova hostar jämt och ständigt. Hoppas verkligen att det visar något!

I lördags så övningskörde jag hela dagen! Nu verkligen längtar jag tills jag är klar. Jag ska boka in några tider på trafikskolan. Dom kan ju allt detta så dom ser ju vad man måste öva mera på. Men jag hoppas att det inte är så mycket. Men en sak vet jag iaf vad jag måste öva på och det är min värsta fiende Dragläget!

Hade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0