Sommar

Sitter ute på landet och sommaren börjar lida mot slutet. Nästan alla åkte hem för en timme sedan, Nu är det bara jag mamma och Nova kvar. Nu ska vi njuta dom sista dagarna vi har här ute. Jag och Nova åker hem onsdag eftermiddag/kväll och fram tills dess ska vi bara sola och bada så mycket vi kan!
 
Vi har haft en riktig toppen sommar! Det har regnat max tre dagar på hela sommaren. Annars har det bara varit varmt och skönt!
 
 
Denna båt/skepp/fartyg paserade utanför oss idag. Ganska fin faktiskt.
 
 
 
 
Lite udda kanske men vi har en pool nere vid bryggan ca en meter från sjön...
 
 

Ganska fin kvällsbild här ute.
 
 
 
 
 I går kväll var vi iväg och åt på Sandhamns Värdshus. Riktigt god mat och efterrätt. Efterrätten tog jag precis likadan som när jag var liten, gammeldags vaniljglass med hemma gjord kolasås. Det är såå gott!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0