Nu är det dags

 
att skriva lite igen.
Det finns lite att skriva om.

Jag vart ju som sagt super glad när jag klalrade körkortet.
Och fredagen den 13e var jag ute och åkte med mormor och Nova. Vi hade varit ute och handlat inför en fest på lördagen.
På vägen hem blev vi påkörda. Rakt in i vänstersidan. Nova satt i sin stol i baksätet och sov när detta hände. Hon vaknade inte ens av smällen och att hela bilen "hoppade till". Så hon måste ha sovit väldigt skönt. Hon vaknade ca  20-30 minuter senare! 
Jag med mitt nya körkort vart väldigt chockad men det gick bra och utan skador på oss.
Polisen kallades till platsen och enligt dem så var det INTE mitt fel. Och det kändes riktigt skönt att höra!

I tisdags så fick jag en ny liten kusin. En liten Tuwa. Har bara sett henne på bild än så länge. Men hon är en riktigt söt liten tjej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0