Söndag kväll

Ojoj nu var det verkligen ett bra tag sedan. Var till och med tvungen att läsa det jag skrev sist.
Och sist skrev jag om att vi skulle till Barnläkarmottagningen för Novas hosta. Det var tyvär astma. Jag har ju haft det på känn hela tiden. Så nu får hon astmamedicin morgon och kväll.

Tidigare i veckan så fyllde Patriks farfar hela 90 år! Det firades igår på en fin restaurang och super god mat.

Jag fortsätter att plugga mitt körkort som en dåre! Nu har jag inte kört på några dagar. Men teori pluggas iaf varje dag. Risk1an har jag gjort för några veckor sedan och planerar att göra risk2an snart. Först ska jag ha min körlektion på körskolan och köra en del innan den är också så man är lite mera inne i det hela.

Något som jag tycker är ganska skönt men ändå som är helt galet är att vi är inne i November och vi har 10 plusgrader ute!
Tänk att för ett år sedan så låg det 30 centimeter snö på backen. Och den låg ju kvar bra länge också!
Kommer vi att få någon snö i år? Just nu känns det inte riktigt som det!
Fast även om det står +10 på termometern så börjar det nu kännas något kyligt i luften. Så jag hoppas att det kommer lite snö!

Hade



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0