Onsdag 4/5

Oj vad länge sedan det var jag skrev något här nu!

Igår liksom idag är jag hemma och vabbar. Lilltjejen har fått kraftig hosta...
Annars då? Jo annars så är det bara bra. Det är ju vår nu! Men det kunde man inte tro igår när man vaknade och snön föll.
Pluggar körkortsteori som en galning det är lite därför också som jag inte skrivit något. Tycker att det går riktigt bra, synd bara att det är tråkigt att sitta och läsa samma sak flera gånger. Men det lönar sig ju i slutet så man får väl stå ut ;)

Vi sålde den gamla vagnen innan påsk. Och jag måste bara berätta. Jag trodde att den skulle ligga ute på blocket i flera veckor innan vi skulle bli av med den. Men så vart det inte!
En hel dag hade jag hållt på och tvätta all klädsel till den, jag hade tagit en trasa med skurmedel och torkat av hela chassit och tagit av hjulen och diskat av dem. Jag pumpade alla hjulen och smörjde alla delar. Plockade fram allt som skulle följa med vagnen och ställde upp allt snyggt och tog kort. Skrev en annons som kom upp på Blocket ca 18,20. När kl var ca19,10 samma kväll så ringer det en tjej som säger att hon vill ha vagnen och ca 20,00 var hon här och hämtade den.
Men det bästa av allt är att vi fick tillbaka varenda krona som vi betalade för den! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0