Måndag

Nu har ett nytt år börjat eller ja det har gått 10 dagar på det nya året.

I helgen så var vi ute på landet. Det var så mycket snö där ute att jag fick ställa vagnen i vänthuset så fick Nova åka pulka dit hon skulle! Och hon älskar ju att åka pulka så det gjorde nog inte så mycket.
Och det var så skönt att få komma bort ett par dagar. Sitta och koppla av inte göra någonting. Och även fast vi var långt ut i skärgården så var det inte alls så kallt. Det var riktigt skönt väder ute.

I lördags så vart lilltjejen 10 månader. Tänk vad tiden gått fort. Snart är hon ett år gammal.

Fick ett erbjudande på häromdagen att framkalla bilder väldigt billigt. Så det håller jag på med just nu eller snarare att välja ut dom bilder som ska framkallas. Vi har hur mycket bilder som helst som ska framkallas. Har skrivit upp allt i ett block så jag vet vart jag slutade förra gången jag skicade iväg en framkallning.
Jag funderar på om man kanske ska skicka iväg en "stor" framkallning en gång i månaden så man får alla kort framkallade någon gång.
Det är nog nackdelen med en digitalkamera eftersom att det är så smidigt att bara lägga in alla bilder på datorn. Och där får dom ligga månad in och månad ut...

Jag skulle vilja ha någon annan design på bloggen men dom som finns är så tråkiga och jag vet inte hur man gör en själv. Om det finns någon som kan hjälpa mig med det så vore jag jätte glad. Eller kanske komma med tips om någon som kan hjälpa?

Hade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0