Dags igen

Denna dag belv inte alls rolig.

Som jag skrev förut så vaknade ju Nova redan vid 6 på morgonen. Det gör ju inte sådär jätte mycket. Men efter att ha varit vaken någon timma så märkte jag att hon var lite hängig. Inte alls den Nova som hon brukar vara, busig.
Tänkte att hon kanske var hungrig, fast hon brukar ju säga till när hon är det. Men men jag gick uti köket för att fixa en flaska välling. Nova kom krypandes efter. Nästan framme vid mig så sätter hon sig och tittar på mig. Tre sekunder senare så spyr hon. Inte så lite heller. Jag går iväg för att hämta något att torka med. Och Nova kryper efter. Ute i hallen händer samma sak. Då vart det mopphinken så fick ta jobbet!
Efter dessa två tillfällen så har samma sk hänt flera gånger fram tills nu.
Så då var det dags för magsjuka igen eller vinterkräksjukan eller vad det nu må vara...

Det nästan exakt en månad sedan som Nova var magsjuk sist!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0