Allmänt

Idag gick jag och skruttan upp vid 8 tiden. Åt frukost lite snabbt och sedan ner till hyresvärden för att anmäla om att vi vill ha en ny spis. När vi varit där gick vi till farmor och tog en kopp te innan vi gick hem för att vända och gå ner till Bvc för en läkarkontroll. Läkaren var jätte nöjd med Nova.
Efter Bvc så ringde jag på en sittvagn jag vill ha men den vart såld för tre dagar sedan, Varför tar man då inte bort annonsen om vagnen blivit såld så slipper dom få massa telefonsamtal angående vagnen för och då få sura människor när dom förklarar att vagnen e såld?
Så nu lägger jag ner mitt köpa sittvagn projekt i några månader. Då kanske det hinner dyka upp en vagn som jag vill ha också:P

Efter detta inte alls så roliga telefonsamtal så gick jag och köpte fika för att sedan gå hem till mamma. Där fikade vi lite och prata vagnar en stund. Sedan vart det en promenad raka vägen hem.

Så nu sitter jag här och lillskrutt har somnat i mammas och pappas säng.
Jag väntar på alla bilder jag skicka iväg på framkallning. Men dom lär väl dyka upp i slutet på veckan bara för att jag vill ha dom nu. Jag ska även framkalla massa andra bilder som vi ska ha till kollaget. Men jag är inte så jätte förtjust i att sätta mig för att gå igenom bild efter bild och skriva ner det för att sedan leta upp alla igen för att kunna skicka iväg dom. Men det e ju ett måste om jag ska ha detta kollage och det vill jag ju:p
  
Något roligare händer tyvär inte just nu här;p

Ha det så bra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0