Torsdag 2/9-10

Idag har vi bara slappat och inte gjort någonting. Det var så skönt så;)

Men

Igår så var jag Lara med våra små tjejer iväg till K-Rauta och hälsade på. Det var väldigt mycket nya människor som jobbade där nu men några kände man igen=) Sist vi åkte dit så var Nova bara några veckor så det var ett ganska bra tag sedan nu.
Men kul var det.

I tisdags så började mamma-gruppen igen. Det var jätte roligt att träffa alla bebisar igen om man nu kan kalla dom för det dom börjar ju bli så stora nu=) Vi var 6 mammor där med varsin liten och 2 bebisar hade fått tänder och en bebis hade börjat krypa. Och snabb som bara den var hon också=p

Imorgon så kommer Linnea och Ampe på middag. Det bli inbakad fläskfile med potatisgratäng;)

Nu börjar folk ringa och meddela om dom kommer eller ej på Novas lilla kalas. All min planering är i full gång. Jag har väldigt många ideer men vet inte riktigt hur jag ska göra ännu. Jag vet iaf att jag ska göra ett stort bildkollage med massa bilder på Nova eftersom att det kommer massa folk som inte har sett henne när hon var jätte liten.
Jag funderar på att ta med bilder inte så många men några från våran sjukhus tid men har svårt att bestämma mig. Om jag gör det så är ju risken ganska stor att man får samma frågor om och om igen när dom ser alla sladdar och slangar som hon hade. Jag får tänka ett tag till på hur jag ska göra med det, annars så har jag redan börjat välja ut bilder som ska användas;)

Nu e det dags att hänga tvätt sedan blir det nog sängen för min del.

Natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0