6/10-2010 Onsdag

Nu har det gått några dagar sedan i lördags då vi hade ett litet kalas för Nova.
Jag tycker att det var väldigt lyckat. Men vad nervös jag var! 




En av tårtorna som jag hade beställt. Tycker att den vart jätte fin! God var den också.





Alla presenter Nova fick. Och hon fick inte någon kopia av något så det var väldigt bra, slipper man åka och byta och ha sig!

I lördags kväll när allt var städat och fixat så var vi helt slut här hemma och stackars Nova var slut på söndagen och och vile bara sova hela dagen. Fast hon var ganska pigg när vi var och fikade hos gammelmorfar som tyvär inte kunde vara med på lördagen.

Än så länge denna vecka har vi inte gjort så mycket. Vi har packat upp presenter bara och idag har vi varit på Babycafè.
Har några gratisframkallningar kvar så jag funderar på att skicka iväg en till. Kan vara skönt att ha bilder framkallade så man kan sätta in dem i ett album!

Hade



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0