8/10-2010 Fredag

Äntligen är det fredag igen. Och denna helg har vi inte massa stohej för oss. Detta ska bli en riktig slappar helg!

Igår fick jag hem massa kort som jag hade skickat iväg för framkallning. Det tog nästan en månad att få hem dom då dom som jag framkallade ifrån påstod att min adress inte finns och att det är posten som skicka tillbaka dom. Då vart jag lite arg och skällde ut den tanten som jag pratade med och sa att det kan inte vara posten som säger att min adress inte finns för jag får ju all annan post jag ska ha till denna adress. Men hon fortsatte att skylla på posten. Jag tackade för mig och sa att nästa gång använder jag ett annat företag.

Men men nu är bilderna här och idag ska jag kolla om dom har någon form av ramar i en affär i centrum. Synd att inte fotoaffären som låg där förut ligger kvar.


Hade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0