Blandat

Sitter och funderar och tänker lite kring dom sista sakerna som skall köpas till bebisen. Jag har allt uppskrivet på en lapp men det känns ändå som att jag har gkömt något. Om inte annat så lär jag väl märka det när vi börjar ta hem allt och sätta upp/ställa fram sakerna:p Men jag tror jag har koll på det mesta.

Idag har vi inte gjort så värst mycket. Vi har väl bara tagit det lugnt.
Men vi åkte iväg en sväng till net on net för att titta på en tv. Det slutade med att den följde med oss hem:p
Så nu har vi en ny platt tv i vardgasrummet:) Jag vill köpa en sovrums tv också men det får vänta ett tag till. Efter denna tv så ska det bli en ny tvättmaskin som går mycket fortare. Jag skulle kunna ta mammas och pappas men jag tror inte dom blir glada på mig då:p

Imorn e det en ledig dag + att den är lön. Men jag skall inte ut och shoppa. Om det inte blir så att jag råkar åka med någon till babyland och jag hittar något där som måste köpas. Tex regnskydd till vagnen, skötväska eller täcke och kudde:p

Nä imorn hade jag tänkt att jag skulle försöka ge mig på att rensa och möblera lite ute i vårat förråd. Men vi får se hur länge den planen håller. Hade ju tänkt att börja lite redan nu ikväll men har inte kommit någon vart:p

Hade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0