Waka Waka

Och så var det måndag igen.
Denna vecka så ska det storstäda här hemma. Nu måste det bli klart!

Och på onsdag kommer våran nya dörr=)
Ska bli riktigt skönt med säkerhetsdörr ochstänga ute alla ljud:p

Jag älskar ju låtar med härlig rytm i och jag har verkligen fastnat för Shakiras Waka Waka. Ohc jag känner hur det rycker i hela kroppen när jag lyssnar på den. Det är en sådan låt som jag kan lyssna på om och om igen utan att tröttna. Och jag får nog passa på innan Ptarik kommer hem för jag tror inte han vill lyssna på den om och om igen;p
Men det roligaste med den låten är att Nova också gillar den.

Nä nu ropar Nova på mig

Hade


Kommentarer
Anonym

http://www.gratispremium.com/?ref=566325

2010-08-16 @ 20:43:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0