Paus

jag håller på att röjer i sovrummet som en galning. Men kände att jag behövde ta en liten paus
Nova sover ju i en vagga. Men nu så börjar vaggan bli lite liten för henne (oja hon har blivit lång, hela 64,5cm). Så för att kunna få in spjälsängen så måste min bokhylla bort. Bara det att om den ska bort måste jag göra av alla saker som finns i den någonstan och jag vet inte vart.
Men nu har jag tagit mig ann den utmaningen. Det känns lite som att jag lägger det på massa onödiga ställen och bara fyller upp massa hål men jag e duktig och lägger ner allt i små kartonger. Haha Sedan får Patrik ta och skruva ner en hylla från väggen som sitter precis i vägen

Och i slutet på förra veckan så upptäckte jag att Novas bilbarnstol hade gått sönder. Så jag satte mig och leta efter en ny och hittade en som var jätte fin som vi köpte igår så nu kan vi åka bil igen:p

Och igår så fick vi äntligen våran säkerhetsdörr. Nu e det tyst och skönt och man hör inte när någon går utanför eller när folk springer i porten. Underbart!
Men jag fick ju inte vara hemma när dom skulle byta den så jag och Linnea passade på att åka till Tumba för att jag skulle hämta ut ett paket från Liberoklubben och passa på att utnyttja mitt presentkort på Hemtex jag fått av henne i födelsedagspresent. På Hemtex vart den en beige duk och två stycken ljuslycktor. Det vart väldigt fint hemma på köksbordet:)
Och i paketet fanns det massa olika varor från just Libero och så fick hon ett par strumpor i storlek väldigt mycket för stora;)

Nä om man kanske ska ta och fortsätta plocka undan allt som man vräkt ut ur bokhyllan så man blir klar någon gång.

Hade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0