Äntligen!

Idag börjar äntligen Solsidn igen! Vad jag har längtat. Det är verkligen humor i min smak. Jag älskar reklamen som dom klippt ihop för dom nya programmen. Särskilt när hon skriker : Sluta stirra på henne Freedrick!  Haha
Hoppas att dom nya avsnitten är lika bra som dom förra men det tror jag nog att dom är.

Igår mådde lilltjejen toppen. Hon var superglad och inget kom upp igen. Så idag åkte vi iväg för att fixa lite saker. Vi satt och fikade på ett ställe och Nova fick lite som vi hade med hemfrån. Rätt som det är får hon upp allt igen. Stackars tjej och stackars dom som satt runt omkring! Jag börjar torka av Nova och Patrik går och frågar personal om dom har möjlighet att kanske torka upp det. Och det hade dom. Tack så jätte mycket! Sen var det bara att gå in på H&m och köpa ett par byxor som vi kunde byta till då hon spydde ner sina...


Kommentarer
Madeleine - Mamma till Lova

Hah ja det hade ju varit underbart med något som bara behövde ges 1 gång/dag, då minnet inte riktigt är med ;) Men tyvärr finns inte sempers i Norge, så vi får försöka komma ihåg dom här så gott det går :D kram

2011-01-16 @ 21:54:09
URL: http://madeleines.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0