100102

Jaha då har vi ett nytt år då:p Våran nyårsafton spenderades hemma hos Patriks bror med sambo. Det vr lugnt och det var trevligt precis så som jag ville fira detta nyår. Maten var jätte god också:D
Vi fick också en fin present av dom. En babysitter! En svart enkel modell:) Det e ju något som vi kommer att behöva sen:p

Det där som jag funderade på förut om att hämta ut någon gratis box blev faktiskt av:) Jag hämtade den i tisdags på babyproffsen. Det man fick i var en blöjhink, påsar till blöjhinken, en napp, lite blöjor, våtservetter, lite att läsa för dom blivande föräldrarna, amningsskydd och en lactacyd tvål. Man fick även något erbjudande att köpa refiller till blöjhinken lite billigare så vi passade även på att köpa de;)

Idag har jag jobbat tråkigt nog. Skulle ha velat vara ledig denna helg men men nu e det som de e:p Ska även jobba imorn. Och på måndag ska jag till IKEA med mamma och köpa lite saker och så ska jag börja med röjningen här hemma. Jga vet jag har sagt de flera gånger men jag kommer aldrig så långt. Så nu har jag sparkat mig själv i ändan och så fixa de. Det MÅSTE ju vara klart om en och en halv månad senast med dom nya sakerna på plats!!

Nä nu ropar duschen på mig:p

Hade





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0