Uppdatering

Jag har inte uppdataterat på jätte länge jag vet. Förlåt! Men här konmer det en:p

För ca 2 veckor sedan så kommer det in ett sällskap i butiken tänke inte så mycket på de utan hälsade bara som jag gör till alla kunder. Efter ett tag kommer en tjej från sällskapet gående mot mig med två killar som går ca 2-3m bakom henne. Hon kommer fram till mig och frågar om kundtoalett och jag typ pekar och säger där nere. Tjejen går ner dit och killarna efter. Hon går in på toan och killarna ställer sig utanför och väntar.
Medans jag ser dom står där så funderar jag över varför jag smått kände igen rösten.
Det var en blond jätte söt tjej och jag bara måste komma på vem f'*n det e. Jag visste i bakhuvudet vem de e jag får inte bara fram det.
Sen när hon gick ut från toaletten och var på väg tillbaka så kom jag på det, jag vet vem de e..
Prinsesan Madeleine!

Sen har det varit det gamla vanliga att bara jobba jobba jobba. Massa sena kvällar och ett par alldeles för tidiga mornar.
Plus att jag har varit på körskolan och kört lite. Och jag hoppas verkligen att jag blir klar innan 14 dec!! Annars får jag göra om allt:(

Dom som skulle ut till landet och filma har varit där. Så nu är jag jätte nyfiken:) Jag ska ev ut till Sandhamn imorn med mamma och pappa och syskonen för att vara med i filmandet på ett hörn:p

Och nu till något nytt. Jag har dragit på det länge. Har inte velat berätta allt för tidigt. Men nu är det inte för tidigt och inte heller försent;)


I slutet av mars och början på april 2010 så ska jag och ptarik få en liten knodd.
Detta var inte alls planerat men vi har bestämt att vi ska behålla barnet. Än så länge är jag i vecka 12 så det syns inte så jätte mycket men det syns lite:)
Jag har mått ganska pyton men nu verkar det som att det börjar släppa och de e jag glad över så man kan få börja vara människa igen;)
Vi ska på ett efterlängtat ultraljud den 30 oktober så de e ett tag kvar men tiden går ganska fort för jag tyckte att jag var i vecka 6 igår.

Jag har även ett svar här på en fråga som jag vet kommer att komma för jag har redan fått den ett par gånger... Nej ingen kommer få reda på om det blir en flicka eller pojke. Varken jag eller Patrik vill veta de innan. Så alla kommer att få vänta snällt tills barnet e fött och vi talar om vad det blev;)

Igår var jag på en "mamma" utbildning eller snarare en träff. Vi var 9 gravida som satt runt ett bord plus en barnmorska. Vi pratade lite allmänt om vad man tänker på när man e gravid och lite hur man kan förbereda sig inför förlossningen. och lite knep man kan tänka på för att göra livet lättare som gravid;) Det e ju ändå ett ganska tungt jobb i slutet.
Det var 2 st där som väntade sitt andra barn och dom tipsade oss som e "förstisar" att inte köra hårt på jobbet in i det sista utan att men tar ut semester minst en månad innan beräknad dag så att man hinner vila upp sig. Så det e något jag funderar på att göra:)

Men men nu ska jag göra mig i ordning för att åka till jobbet. Det blir en sen kväll idag.
Men igår var nog värst hittills jag kom inte från jobbets förens 20:52:S  Så hoppas att det blir iaf lite tidigare idag...

Hade


Kommentarer
Liv

MEN LINDA! Grattis :D Blev helt chockad nu :P Hoppas allt går bra med graviditeten =)

2009-09-17 @ 17:23:33
Alex

Grattis till er igen :D

och jag håller tummarna för 28 mars ;)

<3<3<3<3

2009-09-18 @ 23:53:09
URL: http://pulvermos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0