11 veckor

Idag gott folk e det exakt 11 veckor kvar tills vi firar attt detta året e slut och att det nya kommer;) TÄnk vad tiden går fort ibalnd.
IKEA har ju redan börjat fixa jul hos sig. Måste åka dit och köpa hem massa jul saker. Någon som vill åka med:)?
Nu tycker jag att jag kan få börja lite smått med att spela julmusik:p Hade jag bott hos mamma och pappa hade jag spelat för länge sedan men nu bor jag ju inte där sedan snart ett år tillbaka och Patrik tycker att det e ganska jätte mycket för tidigt att spela julmusik nu:p
Pappa berättade i helgen att dom hade sagt på någon radiokanal att det finns ett fik inne i gamla stan som redan har börjat sälja lussebullar;) Och snart kommer nog julvörtsmackorna och julmusten in i butikerna:P

Men men

I tisdags så knatade jag bebis in i vecka 15 och även denna dag ställde jag mig framför spegeln för att titta på magen från sidan och upptäckte att den växer och växer:p Den e inte jätte stor men en kula har det allt blivit:) Och om 2 veckor och en dag så ska vi till södertälje och göra ett ultraljud:) Och jag vill ha massa bilder på bebisen. Och om läkaren säger att allt e ok med allt så ska jag ge mig ut på en shoppingtur. För nu kliar snart mina fingrar sönder för jag vill ut och shoppa till bebben...
Jag måste också ha nya kläder, mina byxor går inte att knäppa:p

Nä om man ska fixa sig äta något och sen åka iväg och jobba?

Hihi jag berättade för ena chefen igår att jag ska få barn. Vi i kassan var lite smått spända över hur han skulle reagera eftersom att två stycken e redan mamma-lediga den tredje e sjukskriven någon vecka till sen börjar hennes mamma-ledighet:P
Men han bara skrattade åt mig och sa att jag har ingen skyldighet att berätta sånt men att det var snällt att jag sa de så han slipper undra varför jag blivit tjock om några månader:p Haha

Nä nu måste jag börja fixa med allt som jag ska hinna innan jag går:)

Hade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0