Vill

Just nu önskar jag mest av allt att kunna få sova en hel natt utan att vakna en enda gång och känna att jag måste gå på toa nuuuuu:p

Men snart är den här, bara 4 månader ich 2 veckor kvar nu;) Så nu e jag alltså i vecka20. Och det kommer att gå fort! 
Jag längtar, vill ju veta om det e en liten flicka eller pojke nu:p Men Linnea e ju HELT övertygad om att de blir en liten tjej. Patrik tror på en liten pojke. Och jag vet inte för jag har känslan av att om jag hoppas på det ena så blir det de andra. Så de e nog ingen ide att fråga mig om vad jag tror att de e för något:p
Juste det ligger en ultraljudsbild uppe på bilddagboken. http://fjonken88.bilddagboken.se  bilden e upplagd den 12 nov:)

Efter jul så ska vi börja köpa hem alla bebissaker och vaggan vi ska ha måste vi ta till Patiks jobb och slipa bort all färg och måla om den igen.

Nä dags för mat och sen åka till jobbet

Hade



Kommentarer
Sandra

Jag håller med nea om en tjej :D

2009-11-13 @ 13:51:33
URL: http://pulvermos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0