Lördag 28/11

Har varit hemma från jobbet och varit magsjuk 2 dagar:( Men jag tror nog att de e borta nu:)
Imorn så ska jag och Madde på Globen Horse Show. Det ska bli roligt:)

Jag och Nea bakade pepparkakor i förrgår:p

Haha jag trodde inte att jag skulle julpynta denna helg. Men så blev det inte riktigt. Julgardinerna åkte upp redan i förrgår kväll:p Igår tvättads alla fönster och sedan så stod bara ljusstakarna i dem;) Idag ska stjärnan till den franska balkongdörren upp och även stjärnan som ska vara i sovrummet;)
Patrik bara skrattar åt mig. Men jag tycker ju att de e så soligt att hålla på med julpynt:)

Fast något som inte e så jätte roligt e mitt lilla jobb som ligger på köksbordet. JULKORT! Vilket kort ska skickas vart? Det är inte så lätt att bestämma de. Så alla kort ligger utspridda på köksbodet med motivet uppåt. Dom kort som fått någon att åka till ligger i en hög:p Och så ska man ju ta reda på alla adresser ockås. Det är ett riktigt jobb det här;)

Nu vill jag bara ha snön!! Haha

Någon gång ska jag hinna köpa alla julklappar också. Vet inte hur jag ska hinna med allt:p

Nä nu ska jag gå och sätta mig med mina julkort:P

Hade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0